menuordersearch
germanymode.com

خرید اقساط از جرمنی مد ,

تمامی اجناس اورجینال و مستقیماً از اروپا ارسال می شوند.
آمازون
لطفا لینک آمازون آلمان را در باکس زیر قرار دهید و روی گزینه جستجو کلیک بفرمایید. آرایشی بهداشتی پوشاک ممنوعه میباشد و قابل ارسال نمیباشند لطفا سرچ نکنید. دستگاه قند خون فشار خون و تنفسی نبولایزر قابل ارسال نمیباشند لطفا سرچ نکنید.
جستجو
آمازون
درحال لود کالا از آمازون لطفا صبور باشید
loding
۱۴۰۳/۶/۹ جمعه
(0)
(0)
خرید اقساط از جرمنی مد
خرید اقساط از جرمنی مد

خرید اقساط در جرمنی مد

 

دست به دست خانواده گشت وگذاری در آلمان داشته باشید جذاب و رویایی خرید کنید، جرمنی مد همو اره همراه شما خواهد بود. جایی که می توانید کالا های اورجینال با انواع برند های جذاب و مد روز و هر چیزی که به داشتن آن علاقه و نیاز دارید را با چند کلیک ساده فراهم کنید. به هیچ عنوان منصرف نشوید ما برای شما ایده داریم ( اقساط ) چه متن با مسمایی ، گردشتان را آیا زیبا می کند ؟همچنان همراه ما باشید .


مدتی هست که فروشگاه جرمنی مد با فراهم کردن شرایط اقساط ، این شانس را برای شما فراهم کرده تا بدون هیچ نگرانی از پرداخت کامل نقدی، هرآنچه که نیاز دارید را در لحظه با خود از اروپا ببرید .جهیزیه و لوازم خانگی خود را فقط کافیست با اراده ای مصمم انتخاب کنید ، بگذارید فرزندان با فراق باز رویای خود را انتخاب کنند.برنامه ‌ریزی مالی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید.

چنانچه تمایل به خرید اقساط دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

فروشگاه اینترنتی جرمنی مد به منظور ایجاد یک تجربه‌ خرید و مطمئن با بیش از یک میلیون کالای اورجینال . و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی، در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان طرح فروش اقساط را با شرایط آسان برای خریداران در سراسر کشور فراهم نموده است. خرید قسطی جرمنی مد به کاربران اجازه می‌دهد با اینکه نوسانات یورو و دلار در بازار سعودی میباشد. با پرداخت 50 در صد پیش پرداخت کالاهای مد نظر را خریداری کرده و مبلغ باقیمانده را به صورت اقساط با نرخ معقول پرداخت کنند. برای کاهش فشار مالی مشتریان، امکان پرداخت اقساط تا حداکثر 6 ماهه فراهم شده است.

 

برای شرکت در طرح خرید اقساطی در جرمنی مد ، پس از انتخاب محصول، از طریق فرم ثبت نام اقساطی، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش مجموعه جرمنی مد پس از بررسی درخواست شما در کمتر از 48 ساعت با شما تماس خواهند گرفت. بدون نیاز به ضامن و حضور در محل می‌توانید با چک صیادی و یا کارمندی اقلام مورد نظر را قسطی بخرید.

 

این روش برای کسانی که دسته چک معتبر دارند مناسب است. در خرید اقساطی با چک ‌صیادی، دیگر نیازی به معرفی ضامن معتبر و یا دادن سفته نیست و چک شما به منزله‌ی ضامن شما برای خرید است.

 

انعطاف‌پذیری: شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط را تعیین کنید.

 

جرمنی مد یک شرکت خصوصی میباشد که با درخواست شما کالا را از سراسر اروپا به ایران ارسال میکند. شما میتوانید بصورت نقد و یا اقساط از بین بیش از یک میلیون اقلام اورجینال از بهترین برندهای دنیا کالا مورد نظر خود را انتخاب بفرمایید.

 

لوازم خانگی . آشپزخانه . دیجیتال . طبی . آرایشی و بهداشتی . مد و پوشاک . ورزشی . ابزار آلات . خودرو . قطعات و اکسسوری خودرو . ماشین آلات صنعتی . قطعات کارخانه ای وووو

 

شرایط اقساط جرمنی مد👇

 

https://germanymode.com/205830/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر فروش مرکزی:
Deutschland - 54296 trier am weidengraben 90
آلمان، ایالت راینلند فالز، شهر ترییر، روبروی دانشگاه ترییر، پلاک 90
دفتر پشتیبانی تهران:
تهران خیابان امام خمینی کوچه شهید میرزایی، پاساژ حافظ، طبقه اول، پلاک ۲۲
تلفن های تماس
حمید رضا جنیدی
0049-17647164642 آلمان ( واتساپ - ایمو )
حسن جنیدی
021-66709169 تهران
ایمیل info@germanymode.com
instagramfacebooklinkedintwitertelegrammailyoupinterestaparattamasha2
سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت