menuordersearch
germanymode.com

معرفی محصولات میلواکی آمریکا در سایت جرمنی مد Milwaukee ,

تمامی اجناس اورجینال و مستقیماً از اروپا ارسال می شوند.
آمازون
لطفا لینک آمازون آلمان را در باکس زیر قرار دهید و روی گزینه جستجو کلیک بفرمایید.
جستجو
آمازون
درحال لود کالا از آمازون لطفا صبور باشید
loding
۱۴۰۰/۶/۱۰ چهارشنبه
(0)
(0)
معرفی محصولات میلواکی آمریکا در سایت جرمنی مد Milwaukee
معرفی محصولات میلواکی آمریکا در سایت جرمنی مد Milwaukee

تار یخ چه میلواکی آمریکا

 

MILWAUKEE M18FPP6C2-502B zestaw bezszczotkowych narzędzi akumulatorowych  18V 5,0Ah Li-Ion FUEL (4933464592)

 

میلواکی تولید کننده و بازاریاب پیشرو ابزارهای قدرتمند برای کاربران حرفه ای است.

از زمانی که MILWAUKEE® در بروکفیلد ، ایالات متحده در سال 1924 تأسیس شد ، این شرکت ابزارها و لوازم جانبی با کیفیت بالا و عملکرد بالا را برای استفاده حرفه ای تولید می کند. امروزه میلواکی مترادف با بالاترین کیفیت و نوآوری است. مراکز تحقیقاتی ما در سه قاره به طور مداوم روی فناوری ها و محصولات جدید کار می کنند. تحقیقات فشرده و آزمایشات سخت در شرایط عملی اطمی نان می دهد که ابزارهای برقی میلواکی کاملاً برای برنامه مربوطه طراحی شده اند. ابزارهایی که به کمک آنها می توان کارهای روزانه را بهتر ، سریعتر ، با اطمینان تر و از همه مهمتر با خیال راحت انجام داد.

در سال 2005 Techtronic Industries Co. Ltd. (TTI) ابزارهای برقی میلواکی. TTI یکی از تأمین کنندگان برجسته ابزارهای قدرتمند با کیفیت بالا و ابزار باغ برای افراد حرفه ای ، تجار و صنعت است. TTI با حدود 20000 کارمند در سراسر جهان ، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت است. از طریق معرفی مستمر فناوری های نوآورانه و محصولات جدید برجسته ، TTI شایستگی خود را در توسعه و ساخت ابزارها و لوازم جانبی با عملکرد بالا نشان می دهد.

 

M18 FPP4B-503P ZESTAW 4 NARZĘDZI MILWAUKEE PACKOUT

تاریخچه شرکت Milwaukee Power Tools

A.F. Siebert این شرکت را در سال 1924 در میلواکی ، ویسکانسین ، با "Hole-Shooter" ، اولین مته سبک و قابل حمل 1/4 اینچی یک دست برای کاربردهای حرفه ای تاسیس کرد. این شرکت بر اساس شهرت خود به عنوان یک شرکت نوآور و توسعه دهنده اختراعات تعیین کننده روند ، از جمله توسعه اولین آسیاب زاویه ای جهان در سال 1949 ، اختراع اره رفت و برگشتی Sawzall® در 1951 و گشتاور قوی Hole-Hawg® قوی شد. مته در 1970 همه این ابزارها در صنعت ساختمان استاندارد شده اند. پس از یک سال و نیم تحقیقات فشرده و آزمایش های عملی ، اره رفت و برگشت Super Sawzall® با ضربه پاندول و دستگاه معکوس در سال 1991 معرفی شد ، که قوی ترین اره رفت و برگشت در کلاس خود بود.

در سال 2000 میلواکی خط کامل ابزارهای بی سیم 18 ولت را راه اندازی کرد:
- اولین اره رفت و برگشت 18 ولت بی سیم PSH 18 X Hatchet با دسته ای که در 6 مرحله قابل تنظیم است ،
- آچار ضربه ای بسیار قوی با بالاترین گشتاور در کلاس خود ،
- اره مدور فلزی سنگین PMS 18
- و مته بی سیم با موتور جدید LokTor با کارایی بالا.

نسل جدیدی از ابزارهای حرفه ای میلواکی در سال 2002 به بازار اروپا معرفی شد. مجموعه محصولات جدید شامل بیش از 150 ابزار برقی است که شامل 50 مدل کاملاً جدید ابزارهای بی سیم ، چکش های دوار ، مته و پیچ گوشتی ، آچارهای زاویه دار ، ابزار و اره های چوبی و فلزکاری است.

با معرفی چکش های 10 کیلویی کانگو 900 K و 950 K در سال 2003 ، میلواکی دارای چکش هایی با بالاترین عملکرد و کمترین ارتعاش در کلاس خود است.

در سال 2004 میلواکی 80 سالگی ابزارهای برقی سنگین را جشن گرفت.

در سال 2005 ، پس از بیش از 8 سال تحقیق و توسعه ، میلواکی فناوری انقلابی جدید باتری V28 را معرفی کرد. با استفاده از این فناوری ، سطح عملکرد ابزارهای اصلی برای اولین بار به دست آمد و برنامه های جدید با ابزارهای بی سیم را ممکن کرد.

در سال 2006 میلواکی اولین تولید کننده ابزار برقی بود که ابزارهای بی سیم 18 ولت را ارائه داد که با باتری های نیکل-کادمیوم و لیتیوم یون سازگار است.

در پایان سال 2008 میلواکی با کلاس باتری فشرده M12 با سیستم یون لیتیوم ، رهبری بازار ایالات متحده را بر عهده گرفت. در اروپا نیز محدوده وسیع M12 در مدت زمان کوتاهی سهم زیادی از بازار را به دست می آورد.

سیستم M18 در سال 2009 معرفی می شود و پس از آن کلاس M14 تا M28 در سال 2010. ابزارهای بی سیم میلواکی تا کنون در بین بهترین ها در کلاس خود بوده است!

با تحریک این موفقیت ها ، نسل جدید باتری ، فناوری باتری Milwaukee Red-Lithium Ion ، در سال 2011 معرفی می شود. این فناوری با سلول هوشمند و ساختار سلول بهینه ، بهره وری بیشتری را در کارهای روزانه ارائه می دهد.

امروزه میلواکی مترادف با بالاترین کیفیت و نوآوری است. مراکز تحقیقاتی ما در سه قاره به طور مداوم روی فناوری ها و محصولات جدید کار می کنند. تحقیقات فشرده و آزمایشات سخت در شرایط عملی اطمینان می دهد که ابزارهای برقی میلواکی کاملاً برای برنامه مربوطه طراحی شده اند. ابزارهایی که به کمک آنها می توان کارهای روزانه را بهتر ، سریعتر ، با اطمینان تر و از همه مهمتر با خیال راحت انجام داد.

 

Walizka narzędziowa / PACKOUT TORBA DLA ELEKTRYKA / MILWAUKEE 4932464084 –  MILWAUKEE | TIM SA

 

میلواکی چیزی جز وظیفه سنگین

اساس توسعه هر ابزار Milwaukee همیشه الزامات و نیازهای کاربر حرفه ای است. بر این اساس ، ابزارها و لوازم جانبی قدرتمند ما با قطعات ساخته شده از بالاترین کیفیت و مواد با دوام توسعه یافته و تولید می شوند. کنترل کیفیت و آزمایش عملکرد اجزای جداگانه در طول فرآیند تولید بارها و بارها انجام می شود.

نتیجه محصولاتی سنگین است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای کاربران حرفه ای طراحی شده اند. کیفیت و قابلیت اطمینان در سخت ترین شرایط شهرت میلواکی را از سال 1924 ایجاد ، تقویت و تقویت کرده و همچنان نیروی محرکه موفقیت و رشد میلواکی است.

 

محصولات

 

https://germanymode.com/%D9%85%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

 

Milwaukee-Banner-logo-tools - Tiam Heng Machinery Sdn Bhd

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر فروش مرکزی:
Deutschland - 54296 trier am weidengraben 90
آلمان، ایالت راینلند فالز، شهر ترییر، روبروی دانشگاه ترییر، پلاک 90
دفتر پشتیبانی تهران:
تهران خیابان امام خمینی کوچه شهید میرزایی، پاساژ حافظ، طبقه اول، پلاک ۲۲
تلفن های تماس
حمید رضا جنیدی
0049-17647164642 آلمان ( واتساپ - ایمو )
حسن جنیدی
021-66709169 تهران
ایمیل info@germanymode.com
instagramfacebooklinkedinwhatsuptwitertelegrammailyoupinterestaparattamasha2
سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت