menuordersearch
germanymode.com

معرفی محصولات هیلتی لیختن اشتاین در جرمنی مد Hilti ,

تمامی اجناس اورجینال و مستقیماً از اروپا ارسال می شوند.
آمازون
لطفا لینک آمازون آلمان را در باکس زیر قرار دهید و روی گزینه جستجو کلیک بفرمایید.
جستجو
آمازون
درحال لود کالا از آمازون لطفا صبور باشید
loding
۱۴۰۰/۶/۱۵ دوشنبه
(1)
(0)
معرفی محصولات هیلتی لیختن اشتاین در جرمنی مد Hilti
معرفی محصولات هیلتی لیختن اشتاین در جرمنی مد Hilti

تار یخ چه هیلتی  لیختن اشتاین

 

Carlos Beltran, with Hilti INC., demonstrates a heavy electric breaker  during the first day of the World of Concrete on Tuesday, Jan. 22, 2019, at  the Las Vegas Convention Center, in Las

 

Hilti AG یک تولید کننده ابزار لیختن اشتاین است که دفتر مرکزی آن در شهر Schaan است. این شرکت که به دلیل چکش دوار الکترو پنوماتیک مشهور است ، متخصص فن آوری چفت و بست است. Hilti AG حدود 30،000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند ، 1500 نفر از آنها در لیختن اشتاین ، و پس از ThyssenKrupp Presta AG دومین کارفرمای بزرگ در پرنسیتال است.

 

لیختن‌اشتاین
(Liechtenstein)

لیختن‌اشتاین با نام رسمی شاهزاده‌نشین لیختن‌اشتاین سومین کشور کوچک در اروپا است. پایتخت آن شهر فادوتس است. زبان رسمی لیختن‌اشتاین آلمانی میباشد.

 

بنیاد و سالهای اول
در 1 دسامبر 1941 ، برادران مارتین (1915–1997) و یوجین هیلتی (1911–1964) Maschinenbau Hilti OHG را به عنوان تأمین کننده صنایع تسلیحاتی آلمان در Schaan در شاهزاده لیختن اشتاین تأسیس کردند ، جایی که دفتر مرکزی آن هنوز هم در آنجا قرار دارد. به در تولید Hilti OHG تا حدی در مورد کالاهای مهم جنگی مانند اجزای موتورهای تانک ، تا حدی در مورد مواد جنگی مانند عناصر فیوزهای پرتابه صحبت می شد. عمدتا شرکت های تسلیحاتی Maybach-Motorenbau در Friedrichshafen و Robert Bosch GmbH در اشتوتگارت عرضه می شدند.

 

HILTI ¿Buscas herramientas de calidad y un servicio inmejorable?

 

تولید با شش کارمند آغاز شد و در پایان جنگ نیروی کار به 91 نفر رسید. با فروپاشی امپر اتو ری آلمان ، Hilti OHG با مشکلات اقتصادی روبرو شد و به دلیل بدهی های قابل توجه قابل توجه تقریباً ورشکست شد. تنها در سال 1950 بود که با ورود به فناوری اتصال می توان یک شروع اقتصادی موفق جدید را ایجاد کرد

 

در سال 1952 ، هیلتی اولین دستگاه اتصال دهنده مستقیم Perfix را به بازار عرضه کرد و به طور فزاینده ای در جهت فناوری چفت و بست توسعه یافت. در سال 1960 Maschinenbau Hilti OHG سرانجام به Hilti Aktiengesellschaft تبدیل شد.

 

چکش های دوار الکترو پنوماتیک
در سال 1967 ، Hilti TE 17 ، معروف ترین مجموعه محصولات این شرکت ، شروع به کار کرد: چکش های کوچک الکترو پنوماتیک دوار در کلاس 5 کیلوگرم. اینها ابزارهای برقی هستند که بزرگتر از یک مته دستی برقی هستند ، اما می توانند بتن را به طور کارآمد و با نیروی تماس کمی از طرف کاربر حفاری کنند و بنابراین توانستند به سرعت در صنعت ساختمان گسترش یابند. این اصل حفاری در اصل در سال 1914 توسط تولید کننده قدیمی ابزارهای قدرتمند C. & E. Fein ثبت شد. پس از انقضای حق ثبت اختراع ، برای بسیاری از تولید کنندگان ، به ویژه بوش قابل دسترسی بود.

 

Jaibot - Hilti Aktiengesellschaft

 

شرکت امروز

دفتر مرکزی Hilti AG در Schaan
Hilti AG حدود 30،000 نفر در پایان سال 2020 مشغول به کار شد و در بیش از 120 کشور شعبه داشت. فروش خالص در سال 2020 مبلغ 5.3 میلیارد CHF ، سود عملیاتی 728 میلیون و سود خالص 531 میلیون بود. 6.7 میلیون از فروش برای تحقیق و توسعه استفاده شد.

 

همه سهام با حق رای متعلق به خانواده خانواده مارتین هیلتی است. بین سالهای 1986 تا 2003 ، گواهی های مشارکت بدون رأی شرکت در بورس اوراق بهادار معامله شد.

در سال 2003 ، خانواده تا حد زیادی گواهی مشارکت را خریداری کردند و سپس آنها را از بورس خارج کردند ، و به سرمایه گذاران باقی مانده پیشنهاد تصاحب داده شد ، که تقریباً همه آنها قبول کردند. 99 درصد سهام در حال حاضر در دارایی های امانت خانواده هیلتی است. از سال 1990 به بعد ، مایکل هیلتی ، پسر بنیانگذار مارتین هیلتی ، سکان هدایت Hilti AG را بر عهده داشت. از سال 2007 ، مایکل هیلتی عضو ساده هیئت مدیره بود که تا پایان سال 2006 توسط پیوس باشرا ، رئیس هیئت مدیره ریاست داشت. مدیر فنی سابق بو ریسبرگ نیز به بالای هیئت مدیره نقل مکان کرد در مارس 2013 ، این شرکت اعلام کرد که ریزبرگ در پایان سال بازنشسته می شود. مدیر مالی کریستوف لوس از سال 2014 ریاست این شرکت را بر عهده داشته است. در هیئت مدیره ، هیئت رئیسه در سال 2017 از Pius Baschera به Hermann Fischer تغییر کرد ، که از شرکت شرقی سوئیس Adolph Saurer AG به Hilti آمده بود.

 

شاخه ها
دفتر مرکزی گروه Hilti در شهر Schaan در استان لیختن اشتاین است. دفتر مرکزی Hilti آلمان در Kaufering ، در ناحیه بالایی باواریا ، Landsberg am Lech واقع شده است. دفتر مرکزی هیلتی اتریش در وین و مرکز هیلتی سوئیس در ادلیسویل است.

 

Careers at Hilti

 

حوزه های تجاری
هیلتی به دلیل فناوری حفاری و تخریب برای عموم مردم شناخته شده است. استفاده گسترده از مته های چکش و چکش های تخریب این شرکت در صنعت ساختمان سازی باعث شده است که برخی از مناطق (مانند شرق اتریش) بدون در نظر گرفتن سازنده به طور کلی تحت عنوان "Hilti" شناخته شوند. با این حال ، Hilti دارای طیف گسترده ای از محصولات است که در مجموع از هفت حوزه تجاری تشکیل شده است:

 

محصولات هیلتی در جرمنی مد

https://germanymode.com/%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86

 

 

Hilti AG Tool Business Augers, Business, text, rectangle png | PNGEgg

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

1 نظر
Behruz zinati
جمعه سوم آذر ۰۲
پاسخ
امتیاز به نظر 5 از 5
 Behruz zinati
سلام سايت بسيار جالبي داريد موفق باشيد
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر فروش مرکزی:
Deutschland - 54296 trier am weidengraben 90
آلمان، ایالت راینلند فالز، شهر ترییر، روبروی دانشگاه ترییر، پلاک 90
دفتر پشتیبانی تهران:
تهران خیابان امام خمینی کوچه شهید میرزایی، پاساژ حافظ، طبقه اول، پلاک ۲۲
تلفن های تماس
حمید رضا جنیدی
0049-17647164642 آلمان ( واتساپ - ایمو )
حسن جنیدی
021-66709169 تهران
ایمیل info@germanymode.com
instagramfacebooklinkedinwhatsuptwitertelegrammailyoupinterestaparattamasha2
سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت