menuordersearch
germanymode.com

معرفی بهترین برندهای آرایشی اروپایی ,

تمامی اجناس اورجینال و مستقیماً از اروپا ارسال می شوند.
آمازون
لطفا لینک آمازون آلمان را در باکس زیر قرار دهید و روی گزینه جستجو کلیک بفرمایید.
جستجو
آمازون
درحال لود کالا از آمازون لطفا صبور باشید
loding
۱۳۹۴/۸/۱۵ جمعه
(1)
(1)
معرفی بهترین برندهای آرایشی اروپایی
معرفی بهترین برندهای آرایشی اروپایی

شنل (Chanel)

این شرکت توسط کوکو شنل در ۱۹۰۹ در فرانسه تاسیس شد. شرکت شنل بیش از ۱۰۰ سال سابقه‌ی درخشان و بسیار متفاوت با سایرین در صنعت لوازم آرایشی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت قابل رقابت نیست. شهرت این شرکت فقط به خاطر کیفیت بسیار بالا و محصولات ارزشمند و قابل اعتماد است. محصولات گران‌قیمت و خاص شنل بی‌نقص است و قیمت گزافی دارد. هم چنین این شرکت کیف، کفش ، و اکسسوری‌های پوشاک نیز ارائه می‌کند. برای همین می‌تواند انواع نیازهای شما را رفع کند.

 

مری کی (Mary Kay)

مری کی یکی از پیشرفته‌ترین و گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا است که یکی از بزرگ‌ترین برندهای فروش مستقیم نیز هست. محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و لوازم آرایشی این شرکت شهرت بسیار زیادی دارد. شرکت مری کی برای مشاوران خود هزینه‌ی زیادی می‌کند و همیشه اطمینان می‌دهد محصولات‌اش در حد انتظارات مشتریان است. دفتر مرکزی این شرکت در ادیسون، تگزاس توسط مری کی‌اش در ۱۹۶۳ تاسیس شد. این شرکت با استفاده فناوری مدرن در این صنعت خوش درخشیده است.

 

لورآل (L’Oreal)

تصویر مرتبط

L'Oréal برند لوازم آرایشی بهداشتی فرانسوی است که دفتر مرکز آن در شهر او دو سن فرانسه و یکی از دفاتر اصلی آن نیز در پاریس قرار دارد. L'Oréal بزرگترین کمپانی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است و فعالیت‌های خود را طی سال‌ها در حوزه لوازم آرایش توسعه بخشیده و روی تولید انواع رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب ، عطر و محصولات مراقبت از مو نیز تمرکز داشته است. شیمیدان جوان فرانسوی، Eugène Schueller در سال ۱۹۰۹ به فرمول رنگ مویی دست یافت و آن را Auréale نامید. این رنگ مو درواقع اولین رنگ موی شیمی جهان بود. پس از آن شروع به تولید محصولات خود کرد و تصمیم گرفتم محصولاتش را در فروشگاه‌های پاریسی عرضه کند. در سال ۱۹۱۹ Schueller کمپانی رنگ موی خود را با نام «شرکت رنگ موی بی‌ضرر فرانسوی» به ثبت رسانید. اصول این شرکت که در نهایت به L'Oréal تبدیل شد، تحقیق و نوآوری در زمینه محصولات زیبایی بود. در سال ۱۹۲۰ این شرکت سه شیمیدان استخدام کرد و این تیم تا سال ۱۹۵۰ تبدیل به تیمی ۱۰۰ نفره شد و امروز نزدیک به ۲۰۰۰۰ نفر کارمند دارد. در سال ۱۹۳۴ لورئال آنقدر گسترش یافت که توانست شرکت فرانسوی مونسارون را بخرد. این موقعیت عرصه بسیار مناسبی را فراهم کرد تا لورئال بتواند دومین نوآوری بزرگ خود یعنی اولین شامپوی بدون صابون را ارائه کند. در سال‌های بعد خرید شرکت‌های مختلف و به وجود آوردن نام‌های تجاری جدید در دسته‌های متفاوت کالا، الگوی کاری شرکت لورئال شد. مثلاً در دهه ۶۰ میلادی شرکت‌های لانکوم و گارنیه را خرید و شرکت عطر «گای لاروش» را به وجود آورد. در سال ۲۰۰۶ لورئال شرکت آرایشی بادی شاپ را به مبلغ ۶۵۲ میلیون پوند خریداری کرد. بادی شاپ در حال حاضر، بزرگترین شرکت تابعه لورئال محسوب می‌شود. در سال ۱۹۹۹ مجله بلومبرگ بیزنس‌ویک در مقاله‌ای با عنوان «لورئال، زیبایی یک برندینگ جهانی» رمز موفقیت شرکت لورئال را توانایی آن در شناساندن جذابیت فرهنگ‌های متفاوت در قالب محصولات گوناگون آن دانست. نکته جالب در مورد لورئال این است که از ضربه خوردن از خودش نمی‌ترسد! از آنجایی که این شرکت نام‌های تجاری بسیاری در بازارهای مشابه دارد خطر این که هر کدام از آنها فروش دیگری را تحت‌الشعاع قرار دهد بسیار زیاد است. امروزه، برندهای زیرمجموعه لورئال آنقدر رشد کرده‌اند که بزرگ‌ترین رقیب خودش محسوب می‌شوند.

 

مک (Mac)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

سال‌ها قبل در ۱۹۸۴ فرانک توسکان و فرانک آنجلو این برند را به‌طور اختصاصی برای گریمورهای حرفه‌ای ایجاد کردند. اکنون این برند برای همه قابل دسترسی است. دفتر مرکزی شرکت مک در تورنتو کانادا قرار دارد. این شرکت تقریبا انواع محصولات آرایشی از قبیل لاک ناخن، ریمل، برق لب، رژ لب و انواع کرم ‌های پوشش‌دهنده را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. اگر تخصص شما در حوزه‌ی محصولات آرایشی است یا در رشته‌ی مرتبط با این موضوع تحصیل می‌کنید، شاید در فروشگاه‌های آن از تخفیف برخوردار شوید.

 

لانکوم Lancome

تصویر مرتبط

لانکوم، (به فرانسوی: Lancôme) شرکت لوازم ارایشی و بهداشتی فرانسوی است، که در زمینه تولید و توزیع عطر و لوازمآرایشی، رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست، فعالیت می‌کند.

شرکت لانکوم در سال ۱۹۳۵ توسط آرماند پتیژن تأسیس گردید و در سال ۱۹۶۴ توسط شرکت لورئال خریداری شد.

این شرکت در حال حاضر زیر مجموعه ای از گروه لورئال می‌باشد. دفتر مرکزی شرکت لانکوم در شهرپاریس قرار دارد.

امروزه این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی چون رنگ مو، ریمیل بیشتر کرده است

 

دیورDior

نتیجه تصویری برای ‪Foto von Dior‬‏

کریستین دیور که معمولا با نام دیور (Dior) شناخته شده است، یک کمپانی طراحی لباس، عطر و لوازم آرایشی لوکس اروپایی است که در سال ۱۹۴۶ توسط کریستین دیور طراح مطرح و مشهور فرانسوی تاسیس شد. امروزه برند دیور انواع لباس، محصولات چرم ی، اکسسوری های فشن، کفش، زیورآلات، ساعت، عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را تولید کرده و به فروش می رساند.

 

کیک و kiko Milano

 

نتیجه تصویری برای ‪Foto von kiko Milano‬‏

برند kiko Milano که درسال 1997 میلادی تاسیس شده و درسال2017 جشن 20 سالگی خودرا در اروپا برگذار کرد، این برند ایتالیایی قوانین لوازم ارایشی را به طورکلی تغیر داده است. به طوری که در 34 کشور همچون ایتالیا، امریکا، اتریش، فرانسه...درحال فروش محصولات خود می باشد، البته قابل ذکر است که برند kiko به لطف نوع فروش خود که به صورت انلاین می باشد در حال فروش روز افزون و روبه رشدی است. برندKiko  دارای یک هدف واحد میباشد که این هدف خلاصه شده در این است که تمامی بانوان حتی با دارا بودن کمترین بودجه هم می توانند بهترین لوازم و اکسسوری ارایشی را دارا باشند.

 

 

آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
آرایشی زنانه جرمنی مد
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر فروش مرکزی:
Deutschland - 54296 trier am weidengraben 90
آلمان، ایالت راینلند فالز، شهر ترییر، روبروی دانشگاه ترییر، پلاک 90
دفتر پشتیبانی تهران:
تهران خیابان امام خمینی کوچه شهید میرزایی، پاساژ حافظ، طبقه اول، پلاک ۲۲
تلفن های تماس
حمید رضا جنیدی
0049-17647164642 آلمان ( واتساپ - ایمو )
حسن جنیدی
021-66709169 تهران
ایمیل info@germanymode.com
instagramfacebooklinkedinwhatsuptwitertelegrammailyoupinterestaparattamasha2
سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت