menuordersearch
germanymode.com

معرفی محصولات مدیون آلمان در سایت جرمنی مد medion ,

تمامی اجناس اورجینال و مستقیماً از اروپا ارسال می شوند.
آمازون
لطفا لینک آمازون آلمان را در باکس زیر قرار دهید و روی گزینه جستجو کلیک بفرمایید.
جستجو
آمازون
درحال لود کالا از آمازون لطفا صبور باشید
loding
۱۴۰۰/۶/۴ پنج شنبه
(2)
(0)
معرفی محصولات مدیون آلمان در سایت جرمنی مد medion
معرفی محصولات مدیون آلمان در سایت جرمنی مد medion

تاریخچه مدیون آلمان

 

Kategorie Thema 3 Küchenhelfer MEDION

ما تکنولوژی هستیم ، خدمات زنده داریم ، نوآورانه فکر می کنیم - ما MEDION هستیم!
MEDION AG یک شرکت از قلب منطقه روهر است: دفتر مرکزی شرکت ما در اسن است و ما از سال 1983 با محصولات درجه یک الکترونیکی با قیمت مناسب شناخته می شویم. ما پیشروترین ارائه دهنده لوازم الکترونیکی مصرفی در آلمان هستیم و همچنین خدمات دیجیتالی نوآورانه ای را برای مشتریان و شرکای تجاری خود ارائه می دهیم. ما خودمان برنامه ریزی ، توسعه ، طراحی ، بسته بندی و فروش محصولات خود را انجام می دهیم. از رایانه های شخصی یا نوت بوک های با کیفیت و قدرتمند ، تبلت ها و تلفن های هوشمند گرفته تا خدمات مخابراتی ، ماژول های خانه هوشمند و محصولات آشپزخانه تا همه لوازم جانبی ، ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم - و حتی پس از خرید ، با تیم خدمات صحیح مشتری به سوالات و درخواست ها رسیدگی کنید.

 

محصولات خلاقانه MEDION ما طراحی جذاب را با جدیدترین فناوری و با قیمت مناسب ترکیب می کند. محصولات MEDION مطابق با سخت ترین الزامات کیفیت تولید شده و مطابق با آخرین استانداردهای فناوری است. ما جدیدترین فناوری و خدمات را برای مردم به ارمغان می آوریم. نه فردا بلکه امروز. بدون حاشیه های زیاد ، بدون عملکردهای غیر ضروری و گران قیمت ، اما با اشتیاق و تجربه زیاد. مشتریان ما فناوری صادقانه را برای افراد واقعی می خواهند - و این دقیقاً همان چیزی است که آنها از MEDION دریافت می کنند.

 

Medion: Neue Laptops und ein Desktop-PC bei Aldi - Notebookcheck.com News

MEDION: شرکتی با سابقه
توسعه مثبت شرکت MEDION از سال 1985 منجر به IPO موفق آن در 1999 شد. MEDION از سال 2011 بخشی از خانواده لنوو بوده و آن را به بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی در جهان تبدیل کرده است (Lenovo سهامدار عمده MEDION AG است). جهت گیری مشتری مداری و اصول شرکت ما از زمان مشارکت با Lenovo تغییر نکرده است - همچنین به این دلیل که مدیریت سالها یکسان بوده است: گرد براخمن و کریستین ایگن از سال 1999 مدیریت MEDION AG را به عنوان اعضای هیئت مدیره مدیریت می کردند.

از قلب منطقه روهر تا انتهای جهان
ما در اسن و اوبرورسل (Taunus) ، بریتانیای کبیر ، هلند و فرانسه دفتر داریم. ما به همراه شرکتهای تابعه خود در ایالات متحده ، استرالیا و هنگ کنگ ، زنجیره های بزرگ خرده فروشی بین المللی را نیز تأمین می کنیم. ما محصولات خود را دقیقاً به سفارش و تولید سریع و قابل اعتماد تولید می کنیم. فروش به یک عمده فروش برای ما دور از دسترس نیست: از توسعه تا تولید و حمل و نقل تا خدمات به مشتریان ، ما تمام کارهای مهم مربوط به یک محصول را بر عهده می گیریم. ما همچنین به همراه شرکای خود ، کمپین های فروش جذابی را برنامه ریزی و اجرا می کنیم - همچنین در سطح بین المللی و همزمان در چندین قاره.

 

محصولات و خدمات MEDION
صلاحیت اصلی ما از بدو تاسیس شرکت توسعه و فروش محصولات رایانه ای و چند رسانه ای مانند نوت بوک ، سیستم های رایانه ای ، مانیتور ، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی بوده است. این همچنین شامل ماژول های MEDION Smart Home است که مشتریان ما می توانند خودکار خود را بهینه سازی کنند. لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تلویزیون های LCD ، رادیوهای اینترنتی و بلندگوهای بلوتوث و همچنین محصولات خانگی و بهداشتی از دیگر زمینه هایی است که دهه ها تجربه در آنها داریم. اغلب مشتریان حتی نمی دانند که از محصول MEDION در خانه یا محل کار استفاده می کنند. به ویژه هنگامی که از طریق یکی از شرکای ما به فروش می رسد ، ما گاهی اوقات محصولات را با نام های تجاری دیگر ارائه می دهیم - به عنوان مثال "Microstar" ، "Lifetec" و "Micromaxx".

 

MEDION: تکنولوژی برتر با قیمت مناسب
محصولات ما هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها موجود است. کیفیت و موضوعی بودن اولویت اول در توسعه و تولید است - بدون این که در قیمت های بالا نشان داده شود: ما جدیدترین لوازم الکترونیکی برتر را با قیمتی بسیار منصفانه ارائه می دهیم که می توان در قفسه های (مجازی) تخفیف ها و همچنین در تجارت تخصصی و این دقیقاً مأموریت MEDION است: ایجاد فناوری نوآورانه ، با کیفیت بالا و آسان برای استفاده در دسترس همگان-نه فردا و نه با قیمت بالا ، بلکه امروز و با قیمت مناسب.

 

محصولات

https://germanymode.com/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86

 

Medion Products - Full Specifications, Comparisons & Reviews. Page 6

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* درج امتیاز
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر فروش مرکزی:
Deutschland - 54296 trier am weidengraben 90
آلمان، ایالت راینلند فالز، شهر ترییر، روبروی دانشگاه ترییر، پلاک 90
دفتر پشتیبانی تهران:
تهران خیابان امام خمینی کوچه شهید میرزایی، پاساژ حافظ، طبقه اول، پلاک ۲۲
تلفن های تماس
حمید رضا جنیدی
0049-17647164642 آلمان ( واتساپ - ایمو )
حسن جنیدی
021-66709169 تهران
ایمیل info@germanymode.com
instagramfacebooklinkedinwhatsuptwitertelegrammailyoupinterestaparattamasha2
سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت